środa
| 14 listopada 2018

Portal wPolityce.pl opublikował dziś szczegóły śledztwa w sprawie "urodzin Adolfa Hitlera", zorganizowanych w maju 2017 roku. Według zeznań, impreza miała być zamówiona, opłacona kwotą 20 tys. złotych i z warunkiem, że na wydarzenie zostanie zaproszona kobieta, która później okazała się dziennikarką TVN. Redakcja programu "Superwizjer" stanowczo odcina się od insynuacji.

"Z zeznań Mateusza S., organizatora «urodzin» wynika, że impreza została zamówiona przez tajemniczych mężczyzn i była maskaradą, za którą zapłacono jej organizatorowi 20 tys. zł. Zleceniodawcy mieli jednak jeden warunek: na «urodziny» miała być zaproszona tajemnicza «Anna Sokołowska». Kim jest ta kobieta? To w rzeczywistości Anna Sobolewska – dziennikarka «Superwizjera» i jednocześnie współautorka reportażu"

– czytamy na łamach portalu wPolityce.pl.

– Chciałabym publicznie zapytać, czy TVN zapłacił za zorganizowanie tego materiału, czy ludzie nagłaśniający ten temat, manipulując przy okazji, byli świadomi szkód, jakie wyrządzają Polsce i Polakom? Kto podejmował decyzje o emisji tego programu, a przede wszystkim dlaczego ten program został wyemitowany po siedmiu miesiącach, w momencie kiedy mieliśmy kryzys w relacjach polsko-izraelskich i jakie jest dziś stanowisko TVN-u, gdy na jaw wychodzą te szokujące fakty? Te pytania są o tyle zasadne, że dzisiaj również minister Ziobro potwierdził, że jest wątek otrzymania przez organizatora 20 tys. zł i że warunkiem podjęcia tej kwoty był udział pewnej pani w tym całym przedsięwzięciu, która później okazała się być dziennikarką TVN

– pytała rzecznik Beata Mazurek na briefingu prasowym.

Na tę wypowiedź zareagowała stacja TVN24, publikując w mediach społecznościowych oraz stronie internetowej oświadczenie, w którym odcina się od "instynuacji".

"Redakcja programu «Superwizjer» kategorycznie zaprzecza, aby jakikolwiek członek ekipy TVN biorącej udział w realizacji reportażu «Polscy neonaziści» przekazał jakiekolwiek pieniądze Mateuszowi S. ps. Sitas lub komukolwiek, kto brał udział w organizacji urodzin Adolfa Hitlera w lesie w okolicy Wodzisławia Śląskiego. Powielanie takich informacji narusza dobra osobiste autorów reportażu oraz stacji TVN"

– czytamy.

wPolityce.pl/tvn24.pl/PJ/Fot. YouTube Superwizjer TVN


wSensie.pl to polski portal internetowy, którego celem jest dostarczanie Czytelnikom najwyższej jakości informacji i opinii. Na naszych stronach znajdą Państwo najważniejsze informacje ze świata polityki i gospodarki, liczne wywiady i komentarze oraz wideo. 2018 Copyright wSensie.pl
Zgodnie z rozporzadzeniem możesz cofnąć zgode którą wcześniej nam dałeś. Jednak uprzedzamy że portal może przestać działać poprawnie. Cofnij zgodę.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na „x” w prawym górnym rogu tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. Więcej o polityce prywatności możesz przeczytać tutaj.